vrijdag 29 juli 2016

Inspiratie

Ik ben er altijd, ook al zie je me niet. 


























Terug thuis - na een trip van twee weken door Engeland - ondervind ik weer de moeilijkheid om de draad op te pakken in het atelier. Waar was ik gebleven? Welk verhaal was ik aan het vertellen?
Ik ben altijd benieuwd wat er na zoveel nieuwe indrukken op het papier gaat geboren worden.
(Wordt vervolgd)

Net voor mijn vertrek werd de scenografie afgerond voor HETSTEEN-project. De techniekers van HETPALEIS en Greet Hautekiet hebben er mooi werk geleverd. Kinderen komen er ontdekken, filosoferen en creëren rond het thema Tijd, verleden heden toekomst. Het Oma en Opa ABC-boek wordt gebruikt als inspiratie. Elk kind dat deelneemt aan de workshop krijgt het boek mee naar huis. Zo willen we de dialoog tussen de generaties op gang brengen. Samen vullen grootouders en kleinkinderen het boek in en voeren ze kleine opdrachten uit.
Mijn hazen wonen tot eind december in HETSTEEN.

foto: Nancy De Ryck.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten